bläää på tisdagar from now on

Sov över hos Jojjo idag vilket betydde en sovmorron på 20 minuter XD Vid 7-tiden va vi uppe i Vby o fick då till min lycka stora tjocka godispåsar..he...he. Dem visade sig innehålla frukost :( Då blev jag sur för jag hade redan käkat frukost XD

Sen på tunnelbanan så skämde jag tydligen ut mig totalt, men det gör jag ju ändå typ alltid så aa jag börjar bli ganska van vid att alltid göra bort mig.

O just det från och med nu så hatar jag tisdagar : ( Att gå tre timmar extra e inte kul :/  Eller jaa det e kanske inte så långt, men nästan. Längre tisdagar betyder mer text oxå. O textläraren kan dö tycker jag (iaf nästan) Hon e asjobbig :S

O shit Ugly betty börjar nu. Ruuuuuuun :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback