bilder

Ett gäng crapiga bilder från igår, fritt fram o klaga säger jag bara XD för när jag tog bilderna var det typ bara klick, klick, klick. Har inte kollat på hur dem blev förrän nu när jag la in dem i datorn :P

              

1:Hmm, va hände me Jossans ansikte :O :P
2: Jag o Jossan visste inte vad vi skulle göra medans vi vänta så vi kolla på bolibompa XD
3: Sara designar lite på sitt glas :)
4: Typ det enda spexkortet med Karro(och halva Sara) på :O :P
5: Jippie vilken bra bildkvalite :S
6: Filmen som aldrig sätter igång?
7: Filmmys i soffan :)
8: Tror det e en allvarlig disskusion om "på spåret" där XD Jojjo har filmbevis :P
9: Hej här va det skor 
10: Madde o co
11: Kuddkrig typ
12: Awet e den enda som e modig o sjunger singstar :)
13: Angelica :)
14:Sådär mycket godis hade vi kvar i morse (inga popcorn blev det o bara en chipspåse, men tio kilo godis/läsk moahaha^^)
15: (tagen idag på min, Jossan och Jojjos promenad) Han såg så ensam ut XD

Jaa människor, när ska vi ha nästa filmkväll då? :)
 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nästa helj? :D

2007-11-04 @ 22:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback