are you scared...nope

Igår va ju, jaa mysigt :D fast ganska kaos där i början när inte alla kommit så vi va tvungna o vänta på att de som inte kommit skulle komma. Sen när vi väl satt igång första filmen så satt Madde, Moa, m.fl o snacka för att de inte ville se filmen. Då började alla de som kolla på filmen oxå snacka o ingen hängde me i filmen så alla tyckte att den va skitdålig typ XD Nästa gång inga psykoskräckisar. Sen under andra filmen så blev det lite lugnare, fast det berodde på att typ hälften gick på promenad. O just det Vera o Paulina som inte såg slutet av den andra filmen, alla dör typ i slutet.

Sen efter vi sett filmerna så var det massvis me folk som trillade sin väg hemåt. Vi andra satte igång me singstar, Awet, J.L, Tobbe och Jossan va grymt duktiga XD Hörde tyvärr inte när Angelica sjöng men hon va säkert oxå duktig :) Sen så skulle vi kolla på en film till, fast inte en
" romantisk skräckomedi med inslag av science fiction och fantasy" som vi gjort tidigare XD Det blev först voiceTv, sen lejonkungen, men där hann vi bara reklamen innan sen så blev det slutligen spiderman. Asså shit vilka magmuskler han får XD Fast killarnas magrutor i Stomp the yard, det e WOW  ;) Nån gång där i mellan va typ alla som var kvar inne i mitt lilla rum, asså ärligt jag får panik när folk lallar runt där inne, iaf om det e många XD Ni skulle sett typ förra halloween tror jag det va då brandlarmet gick o jag sprang in i mitt rum o ringde till mam o pap, då stod helt plötsligt tio pers där inne :S XD

Sen vid typ två tiden eller nåt så lämnade killarna (de va sist) stället, Tobbe hade nog stannat kvar om han fått, fast det fick han inte moahaha. Sen så sov Jojjosarna och Jossan över här, vi kom väl i säng vid typ halv fyra.

Tyckte jag va jätteduktig på att välja filmerna, men nej det va jag inte XD Bajs. Nästa gång anlitar jag ett proffs :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vad ska man göra hemma? Sova eller? xD

2007-11-04 @ 22:43:34
Postat av: jojo

Tobbe: Asså sorry men vi måste ju få lite tid för tjejsnack oxå o trots att du nästan e tjej XD så måste du låta oss va ifred lite o snacka :P

Postat av: Jossan

Haha^^ Nästan tjej..? =P

2007-11-05 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback