.......

Jag hade tusen grejer jag tänkte skriva ner idag. Som verkligen kändes viktiga att skriva(inte ofta det händer) Men nej nu går det inte. En sak tar musten ur mig (asså inte julmust eller påskmust då). Jag hatar att inte veta, går verkligen sönder snart, men jag får skylla mig själv för det e jag som e så korkad o jag vet det. Like that  make sense.

Idag har jag  hängt med Jojjolainen i Vby. Vi tog en liten fika o diskutera mina problem XD Asså jag fattar inte hur hon dag in o dag ut orkar lyssna på alla mina problem. Jag fattar inte hur nån av mina kompisar orkar me det. Jag älskar er ni e guld värda! Jag skulle aldrig vilja ha mig själv som kompis. Skulle faan aldrig stå ut med nån som babbla om så hopplösa saker som jag XD eller som kom me så konstiga förklaringar/ideer/tankar som jag. Oj oj jag älskar er grymt mycket för att nu står ut med mig <3 <3 <3

O juste idag på bussen så jag, Jossan o Jojjo den där snubben som va programledare för voxpop för miljoner år sen (ni vet musikprogrammet man kolla på som liten ) :P

  holy, muffinsen e gul : (
  ljushuvud :P  varför ser det ut som om halva mitt huvud e försvunnet där bak? :O

Nej nu ska jag sluta sitta här o älta (heter det så?) mig i självömkan. Ska glömma allt o typ gå o skaffa mig ett lite gladare liv.

typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback