16 år Grattis :D

Idag fyller Karro år :D GRATTIS sötis <3 Min morfar och Markus i min klass fyller oxå år idag så grattis till er oxå :P

Imorse när jag och Jojjo åkte till skolan så såg jag typ tusen pers som gått i samma årskurs som oss i Vbyskolan. Eller jaa okej det va 8 st men det e typ samma sak ;) Fast jag vet inte hur många av dem som såg mig :P Hann  hälsa på Karro, Gabbi och Zacki iaf. :)

Idag när vi skulle gå in i matsalen så kommer Olof i Sm1b jagandes efter nån. HAhaha såg jättekul ut för hela hans överkropp va typ lindad me tejp så han kunde inte röra på armarna. De konstiga e att när jag såg det började jag tänka på 9c XD o jag har fortfarande inte kommit på varför :P Satt typ o tänkte på tuben på väg hem o det ända jag kom fram till va post-it lapparna :P Skummis

skumtomte(godis)= weirdsantas, aight? Jojjo och Jossan ^^

slutar egentligen inte förrän halv fyra idag tydligen, men jag e förkyld så egentligen skulle jag stannat hemma hela dagen. Svenskan va "inställd" o datakunskapen e ju ett enda stort frågetecken om den verkligen börjar den här veckan eller inte, men i vilket fall som helst så har jag redan gjort de fyra första veckorna av datakunskapen tidigare så skulle jag missa det idag e det nog inte någon stor fara precis :P


Lite omgjord bild
image801

Jag vill klippa mitt hår kortare, fast ska jag ändra frisyr eller hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ändra frisyr.

2007-11-20 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback