Zzzzzz...

Okej just nu borde jag ligga i sängen o sova, men jag kunde verkligen inte somna om när jag vaknade. Så nu sitter jag här o snarkar istället. O jag har långt ifrån sovit ut :P Jag kom typ inte hem förrän efter nån gång vid elva. Jojjo fick inte åka till Grönan så det blev inge Danny, men istället så va jag, Sara o Jojjo först i Kista o sen så var vi typ ute hela kvällen o snackade minnen. XD Det var allt från grejer som hände på lågstadiet, till klassresan i sexan (han stängde in sig i en garderob :P) till saker som hänt under högstadiet. Jag har faktiskt lite ont i magen just nu. Skrattade så mycket XD

Idag ska jag på bio o se Pirates of  the Carribean 3! (vet inte hur många gånger jag sagt o skrivit den mening nu :P) Vi blev visst nio stycken som skulle me. Fast vi skulle vart fler om alla kunnat ^^

Nu ska jag gå upp o fixa mig iordning, ska till mormor o morfar o vi åker om 40 minuter. O jag har typ tusen saker att göra innan dess!!!

Ha en bra dag människor :D

Kommentarer
Postat av: sandy

Vi ses senare då. :P

Postat av: jojo

Sandy: Aa :D

2007-05-27 @ 14:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback