Tomorrow

Nu har jag bara ett band på min klänning att sätta fast sen e jag klar. Woho :) Satt typ i två-tre timmar idag o försökte få till fållen XD Snacka om tråkigt, men den e klar nu iaf. Just nu borde jag dessutom hålla på o packa o göra matsäcken tills imorron. Blir upphämtad av Sara o hennes mamma vid tjugo över sju så jag har inte så mycket tid över på morronen. :O Hmm, kanske borde gå o packa nu annars kommer jag få leta prylar hela natten :P

Det här blev ju verkligen ett meningsfullt inlägg XD

Hahaha, Håkan lura faan nästan hela klassen idag XD Skrämde nog livet ur de flesta oxå XD Fast hur han gjorde det tänker jag inte avslöja, men han ägde oss hela bunten :P

Kommentarer
Postat av: Denniz

Ja, Peter answers var skitläskigt!
Ärligt, det var asläskigt.
Men nu vet jag hur det funkade...

2007-06-04 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback