thursday

Jag kommer nog börja det här inlägget med att jag spelat fotboll idag oxå. Det e typ det som står i varenda inlägg nuförtiden men iallafall XD Eller okej jag spelar inte jag e målvakt^^ Aja det e kul :D Men en sak jag inte fattade idag när vi spela. Hur kunde vi bli sex mot tio? XD

Idag tog jag o Jojjo bilder utomhus på bildtimmen. Så skönt att slippa bildläraren, hon e så jobbig :S Vi tog typ tusen kort på blommor XD men dem blev bra :D Vi träffade på tre små pöjkar :P som verkade va väldigt intresserade av ett tomt cigarettpaket som låg på skolgården. Precis när vi tänkte säga till dem att små pojkar inte ska testa på rökning o sånt så gick dem iväg. En sån tur XD Sen att dessa små pojkar va 15-16 år spelar ingen roll :P

Jag förstår mig inte på TT. Jag försöker va snäll mot honom eftersom jag börjar få dåligt samvete av att jag äger honom hela tiden. O vad gör han tillbaka då? Han hånflina åt mig idag. :S Bitch. Nu e det över me att vara snäll för min del. TTtönt(nej vänta nu blev dt tönt två ggr) måste lära sig att vara snäll : (

Tomorrow it's friday :D sen e det heeelg ;)

Jag borde våga chansa : ( Det e inte lång tid kvar nu lixom.ååååh varför e jag så feg : / 

Kommentarer
Postat av: jag

eller hur det är inte så långt kvar...

2007-05-13 @ 11:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback