Strutsens öga är större än dennes hjärna XD

Vilka minnen <3  XD


Idag hade jag som sagt redovisning. O jag lever fortfarande efter den, woho! XD fast jag får nog inte mvg på den precis. Kolla väl upp typ en gång, men som sagt jag överlevde o det e ju alltid positivt, iaf för mig :P

Idag gick dagen ganska snabbt faktiskt. På musiken så skulle halva klassen som gjort låtar de senaste lektionerna sjunga. De var jätteduktiga. Michel hade lätt bästa scennärvaron XD

Imorron har vi vikarie för Ida igen, jag slår vad om att dt blir Kärran igen, halleluja....not

På idrotten idag körde vi coopers test o fotboll. Vi körde tjejerna för sig o killarna för sig. Jag gjorde enda målet XD men hjälp av Veronika :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback