shit

Det e 16 vanliga skoldagar kvar, 28 dagar om man räknar allt som allt. Det e faan inte mycket :S Jag längtar riktigt mycket till klassresan :D  När vi e på Liseberg ska jag åka typ allt :P Jag e en riktig fegis när det gäller berg-o-dalbanor m.m men nu ska jag vara modig den här gången XD Sen har jag lovat Moa att jag ska åka Balder oxå XD hahah får se hur det går :P Sen borde hela klassen testa på den här snurrande vattengrejen(har aldrig vart på Liseberg så jag vet inte va den heter:P) som Anna och Rebecka snackade om idag^^ Jag tror faktiskt att jag aldrig varit i Göteborg tidigare.hmm...

Sjuorna e så jobbiga ibland :S De tror att de redan äger skolan. blääää XD

image132 snyggt^^(kanske inte det stora hålet i jeansen men resten )


Jag har klarat en sak nu iaf. :) Men det e fortfarande riktigt mycket kvar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback