rullgardin

Varför måste det vara så långt kvar till jul. Det finns massvis med skivor just nu som jag vill ha men inte har råd med :S Får väl spara lite.

Jag vet inte hur det gick till, men trots att den här skoldagen gick riktigt segt så kändes det ändå som om den tog slut jättesnabbt :P O sen e det så skönt då man får gå hem tidigare än alla andra klasser oxå. Som alla andra nior slutar typ vid fyra, men vi slutar vid halv två :)

Idag fick jag min kamera stulen....av Sandra XD Jag höll på o rota runt i min väska o då plocka hon upp den ur väskan o börja fota. Fast typ bara 3-4 kort, sen lyckas jag ta den tillbaka. Sen så tar Håkan kameran o tar ut minneskortet för att kolla på det. Sen när jag efter mycket om o men får tillbaka det så råkar jag tappa det i golvet...inte bara en gång, utan två gånger. Men det funkar fortfarande som tur e. Eftersom de väl dragit upp kameran så tänkte jag varför inte bara fortsätta med att ta kort :) Det e ganska kul för jag vet att alla hatar då jag håller på o leker paparazzi XD Vänta bara tills klassresan. mohahahaha

Längtar till helgen. Ska till Grönan på lördag me Jojjo.F o se Danny. Den här gången ska vi se honom iaf. Annars slår nog Jojjo ihjäl mig XD Sen på söndagen kanske jag ska på bio o se Pirates of the Carribean 3 me...hmm nåra...många? Kul kommer det bli iaf :D

Nu måste jag skynda mig, ska träffa Jojjo om typ tio minuter XD


Kommentarer
Postat av: jojjo

haha nej det kommer jag inte xD

2007-05-23 @ 20:59:53
Postat av: jojo

Puh, vi e ändå kvitt efter det där me skon va? XD

2007-05-23 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback