Pirates

Filmen hade världens sämsta slut enligt mig :S Men den va bra ändå :D Vill inte avslöja nåt ur den eftersom alla kanske inte sett den än :)

Elenas kompisar var som tur inte läskiga :P Det visade sig att jag faktiskt träffade allihopa av dem tidigare :) De o Sandra käkade innan o jag, Paula, Jojjo o Sara gick till Hemköp för att handla nåt att äta på bion. Jag o Paula va klara snabbast så vi gick tillbaka till de andra. Sen satt vi o väntade på att de andra två skulle komma tillbaka. Vi väntade o väntade... o väntade. Så till slut så bestämmer jag mig för att ringa till Jojjo o kolla va dem e. Fast precis då hör jag hur de kommer upp för rulltrappan (tack vare deras skrattande :P) o de visar det sig att de blivit "utelåsta" från Vällinge hus där vi satt XD Så de hade typ stått utanför dörren o väntat i tio minuter på att nån skulle öppna :P

Jag vet inte hur jag lyckas, men idag så har jag träffat på 7-8 stycken människor som går i nian i min skola(o då menar jag inte mina kompisar :P) Igår träffade jag nästan på lika många. Fast det va människor jag absolut inte gillar att träffa på, men som jag tyvärr gör ändå. :S

Imorron har jag studiedag :D Sen går jag i skolan i tre dar o sen e det klassresa :D Imorron så ska jag o jojjo till Adidasbutiken i Stockholm o kolla efter ett par tröjor. Men problemet e att jag e pank!!! Jag vill ha en sån tröja, men den kostar faan mellan 300-700 o jag har ungefär summan noll i min plånbok XD Om jag inte ska börja leta mellan alla småmynt, då har jag säkert uppåt hundra spänn. Fast sen e jag ju skyldig både mamma o pappa pengar.....
image157 Kolla en kamera :)



I have no money....Fuck you

Kommentarer
Postat av: Anonym

chicken

2007-05-28 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback