onsdag en gång i veckan

Jag vill se Pirates of the Carribean 3(felstavat?) när den kommer :D

Imorron Har jag No-prov i kemi, det kommer inte gå dåligt bara så långt ifrån bra som man kan komma. XD

Vet ni förresten en sak som e hemsk...Jag kan inte skrika längre utan att min röst försvinner XD Trots det fortsätter jag att skrika på de i mitt lag då vi kör fotboll, då jag råkar släppa in bollen när jag e målvakt, ibland då jag blir kittlad :S o bara rent allmänt då folk inte lyssnar på mig eller jag får utbrott över nåt annat. Jag gillar typ att skrika XD Det e inte bra. hahaha

Idag på matten pluggade vi No o då va Sandra, Anna o Paula så elaka. :P Jag satt "instängd" i ett hörn o då började de kittla mig XD Men som tur e slutade lektionen efter ett litet tag så jag lyckades rädda mig själv. XD
 
Idag på rasten va Karro o Sara me på fotbollen oxå :D Fast det va lite förvirrande i början vilket lag de va i :P men det slutade me att de va i mitt lag  o Sara assisterade mig lite som målvakt XD Hon gjorde nåra snygga räddningar ^^ Karro e förresten bäst på att punktmarkera motståndarna :D Det behövs speciellt när det gäller Filip XD Fast jag undrar om det e nån som håller reda på hur många mål det blir för lagen egentligen...Aja Erik, Zacki o Michel gör ju typ tusen mål ändå så det e ju bra för mitt lag iaf ^^ Sara, Tobbe o Karro e grymma som backar ^^
image127 Sommaren I miss you XD


Nää, nu borde jag börja plugga. Jag vill iaf få ett svagt IG, ett starkt IG e ju inte bra XD Jag har äntligen fattat vad den här pank-ramsan elr va man ska kalla det XD går ut på :P

Kommentarer
Postat av: sandy

Usch jojo! jag ser helt sjuk ut på den bilden! Jag ser aldrig bra ut visserligen XD. Sara & Karro springer så roligt XD.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback