nrj in the park

Igår var jag, Jojjo o Sara på nrj in the park. O vi missa både Snook och Danny :S Vi missade Snook för att vi kom typ vid fem över halv sju istället för vid halv sju o sen missade vi Danny för att jag ville köpa nåt att dricka. Känner mig så dum just nu!!! Aja, det kommer väl mer chanser hoppas jag. J.F o jag får sticka till Grönan då det e premiär av sommarkrysset för då kommer han va där o sjunga :D Men vi såg iaf Neverstore! :D De va jättebra ^^ Fast det va typ bara andra gången jag hörde deras låtar (a)

image135 Danny :)

Jag var i stan i torsdags o köpte nya fina kläder och skor^^ Köpte ett par leggins som jag duktigt nog redan lyckats göra hål i XD

Idag blir det filmtittande o kanske oxå fotboll med Jojjo o Sara hoppas jag :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag sa ju till dig å gå på toa och ta med en vattenflaska innan vi gick !
va gör han ?! :O xD

2007-05-20 @ 13:20:31
Postat av: Jojo

Jojjo: Jag vet att du sa dt XD hata mig inte nu bara, vi tar igen dt på Grönan :P
Jag tror han kollar in i kameranXD men vem vet han kanske flörtar med Kurt :P

Postat av: Babriella

usch han är gräslig

2007-05-24 @ 18:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback