mjaa

Jag känner mig sjukt ointelligent just nu. Igår lärde jag mig rita stjärnor(asså jag har ju kunnat rita stjärnor förut men inte såna :P) Och idag lärde jag mig att min pappa arbetar som datakonsult XD Asså jag har ju vetat att han arbetat med datorer o sånt men aldrig vad det hetat. Smart jag e^^

Idag skrev vi haikudikter på svenskan. Först skrev Jojjo o jag en dikt som handla om typ fotboll eller nåt :P o sen så skrev Jojjo en dikt som handla om mig XD den sitter nu uppe i mitt skåp. XD

Hoppas förresten att Emil kommer använda schemat jag o Jojjo gjorde till honom. Vi slet riktigt mycket med det :P Han verka iaf lite glad över att få det^^ (hoppas jag :P)



så gullig låt^^


Silence is a scary sound(Dougie sjunger i den oxå :D )


Kommentarer
Postat av: jag

emil verkade ju glad för schemat :D

2007-05-13 @ 11:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback