look at my shoe ^^

Mitt o Sandys hemliga uppdrag lyckades mohahaha^^

Gunnar pratade inte om franska kockar idag iaf. Han babbla om liv på andra planeter istället. Normalt eller hur...eeh

Sen hade vi hela klassen svenska istället för i bara halvklass. Kärrans version av disskusion e korsförhör av en person om texten vi precis lyssnat på :S 

Syslöjdsgruppen(där går jag tralala) fick håltimme så vi slutade ju då egentligen tidigare än de andra. Men jag var snäll o höll Sandy sällskap eftersom hon skulle vänta på Tobbe o Michel. Så vi kollade på när killarna körde fotboll(känns som jag sagt den meningen tusen ggr tidigare :P) Jag ville inte va me eftersom H va me. Jag pallar verkligen inte me honom! Biatch :S Sen så gick vi till träslöjden eftersom de andra har det :P På vägen möter vi nåra b:are som e på väg hem. Jag börjar klaga över att de redan fått sluta, men sen kommer jag på att hallå! jag har ju redan slutat för en timme sen. Jag kan vara så smart ibland...

Vet ni förresten hur kul de har träslöjd i jämförelse me hur kul jag har på syslöjden. Nån som tror man kan byta grupp nu?XD Fast iförsig låter det jvligt mycket där inne, men dt gör det ju på syslöjden oxå. Vi har ju ändå en sjungande Denniz i vår grupp :P

Just det, Sandra fick en utskällning av Kjell för att hon satte en tejpbit på Erik hahaha. Men Emil o Håkan fick ingen utskällning då de nästan stoppade blodflödet i Eriks armar me klämmor eller va det heter. Hahaha

Håkan försökte  lura oss att han skärt sig i armen genom att måla röda streck på armen. Ingen gick på det XD men sen hämta han en liten kniv eller va det var o började skära i armen. Jag fick typ panik o sa åt håkan att neeej sluta. Då kollar alla på mig som om jag vore helt dum i huvet o Håkan säger men hallå det e fel sida på bladet. Erik kalla mig blondie.Tack....Jag kan faktiskt inte rå för att jag inte såg XD

O Emil har alla fingrar kvar :D Blev lite orolig när han närma sig den där sågmaskinen först för att göra sin klocka :P Men Tobbe berätta att den va barnsäker hahah

Kommentarer
Postat av: anna

hemligt uppdrag...vadå? nyfiken..

2007-05-04 @ 17:12:09
Postat av: Jojo

Anna:Eftersom vi lyckades, kan jag berätta^^ Vi skulle försöka smyga in på träslöjdslektionen :P Inte så intressant för omvärlden att höra, men vi lyckades me dt som sagt XD

Postat av: Johanna

Vad har det med dina skor att göra?
Så alla i syslöjdsgruppen är tråkiga nu eller? :P

2007-05-04 @ 20:57:14
Postat av: Jojo

Johanna:Nää, ni e inte tråkiga^^ om du undrar vad dt har me mina skor så får du kolla på dem XD

2007-05-05 @ 12:03:44
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Anonym

varför smyga in... ? :S

2007-05-05 @ 19:14:24
Postat av: sandy

Hahaha! de var skitkul XD. men jag fattar inte varför jag fick en utskällning för att jag satte en tejpbit som redan var avriven av håkan på Erik?
Kjell har ingen koll XD

2007-05-05 @ 19:36:21
URL: http://gaarafreak.blogg.se
Postat av: Jojo

Jag kan svara på varför vi smög in då anonyma personen skriver sitt namn^^

Sandy: Han har aldrig haft koll så XD

2007-05-05 @ 22:59:40
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback