hon driver me mig va?????????????????????

Jag hoppas verkligen att Jojjo driver med mig. XD Annars kommer jag va me i mitt i västerort tidningen snart. Fett pinsamt XD

Dagarna i skolan går riktigt segt just nu, vi kollar typ bara på film hela tiden. Jag har faan nackspärr av det just nu :S :P Men det e ganska skönt ändå.

I övermorgon så e det dags att åka på klassresa. Woho :D Längtar dit :D :D :D O Jojjo har bestämt sig för att hon ska följa me nu oxå. :) När vi åker till Liseberg ska jag testa på allt....elr hmm, kanske inte precis allt XD men det mesta. Har aldrig varit där förut. :P

Men nu ska jag gå o leta lite efter vad jag ska ha me mig på klassresan. Jag vet att vi inte åker förrän i övermorron, men jag e alltid sån att jag kommer på saker jag ska lägga ner i sista sekunden, även när jag gjort en packlista innan o imorron e det Vbyskolans dag o det måste jag va me på för jag måste göra klart min klänning o sen kommer jag säkert glömma hälften jag ska packa ner för jag kommer bara gå o tänka på att min klänning kanske inte blev så bra o blablabla....  Omg Grey's anatomy börjar om ett tag oxå.ojojoj :P

Fattar inte varför...Det borde vara så jvla enkelt att glömma dig, men ändå kan jag inte....usch vilken tönt jag e......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback