friday

min vanliga otur...Sovmorron o jag e så smart att jag glömmer ställa om väckarklockan. Kunde inte somna om så jag tänkte, men aja jag kan väl kolla på tv istället. Trodde jag :/ Dumma Com hem, hatar dem :S

O idag har vi tjejer Kärran the kärring för första gången på två veckor tror jag. Snacka om härlig semester vi haft innan :P Men nu e friden över :S XD O så har vi Gunnar som vikarie på So:n. Jag pallar inte att höra om nåra franska kockar idag oxå :/

Igår snickrade min pappa o lillebrorsa ihop ett innebandymål. Jag fick testa det oxå o jag ägde båda två XD Mina innebandygener sitter fortfarande kvar mohahaha

moshu Min idol XD
-Alla bara ljuger... o va e du, ett får eller? XD

Kommentarer
Postat av: sandy

Jag älskar den komentaren XD jag garvar lika mkt varje gång =P

Postat av: Jojo

Sandy: Jag me XD den e typ bäst :P

2007-05-05 @ 23:00:08
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback