faak yooo

Visste ni det här ? O en sak till, utan färgmedel skulle Coca-cola vara grönt XD O självmordsbenägna människor borde dricka mer kaffe. Det är då 66% mindre chans att de tar livet av sig.

image156

Varför blir allt så fel hela tiden? Jag försöker, allt går fel, jag försöker inte, då blir allt fel pågrund av det. Varför kan inte allt bara gå åt rätt håll för en stund. Jag vill faan inte bli deprimerad en period till. Been there, done that. Det va inge kul. Fast jag har nog aldrig träffat någon människa som tycker det e roligt att vara ledsen :/

Aja till nåt gladare nu(jag har faan fobi för att bli lessen). Jag e nästan klar me min klänning till balen :P O i helgen ska jag både till Grönan o på bio. Fast jag har fortfarande ingen aning om vilka alla som ska me oss på bio e. XD Det blir lixom en liten surprise :P Hoppas inte Elena tar med sig läskiga människor XD


Kommentarer
Postat av: sandy

Jag tror inte hon gör det. Elena är ingen läskig person :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback