en guldfisk kommer bara ihåg de tre senaste sekunderna av sitt liv

Humörsvängningar heter det... Vet inte vad jag gjort idag. Jag va glad enda fram till efter lunchen. Då sa det bara klick då jag satt på matten o fick känslan av att min värld går under. Fast jag vet ju att den inte gör det, det e problemet XD Jag mår ju hur bra som helst, ingen e dum mot mig (förutom erwe som siktar på mig då jag e målvakt när vi kör fotboll på rasterna) o skolan går lixom ganska hyfsat den med. Det finns bara en sak som går dåligt....

Imorse så va inte jag o Anna me på idrotten utan satt bredvid o kolla på. Vi kommentera alla då de dribblade mellan koner för att skjuta mot mål. Roligaste var det att kommentera nåra av killarna från våran klass :D När de dribblade mellan konerna tog de verkligen i o de såg så stolta ut när de lyckades dribbla av konerna(jag o anna ville inte förstöra deras lycka genom att berätta att konerna inte kunde röra på sig som försvar hahahah). Men de va duktiga på att göra mål iaf :P De fortsatte de me sen när vi spela fotboll på rasten oxå. Fast sandra va inte me : ( Hon lyssna på min Ipod o jag fick spela själv med killarna. Jag börjar förresten bli duktigare som målvakt nu :D jag lyckas fånga bollen nån gång ibland nu hahah :P


Kommentarer
Postat av: Michel

Känner mig lite träffad faktis..gt(?)>,<
Jag var ju bäst av alla på att dribbla..ish!

2007-05-08 @ 16:19:57
Postat av: Jojo

Michel: Jag mena inte att vi kommentera för att va elaka mot er. Ni va ju duktiga :D Men det såg så kul ut när vissa av er tog i så mkt :P Men vi mena abslout inte att va elaka, jag lovar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback