biiiaatch

Jag har fått en dålig vana nu oxå. Om jag kallar dig för bitch e det verkligen inte meningen XD

Idag har typ hela dagen gått åt hlvete...Eller kanske inte hela dagen, rasterna va ganska hyfsade :P

Imorse skulle vi fått reda på spanskaproven, jag som riktigt laddat för att få det IG- jag antagligen förtjänat :S blev riktigt sur då det visar sig att vi har håltimme. Första gången den här terminen vi slipper Ugglan o så får vi inge sovmorron :S Fast man får väl se det positivt ändå :P

Sen hade vi engelska, o alla hade typ glömt sina redovisningar, eller njaa, hälften av oss som hade glömt dem hade väl bara "glömt" sina papper hemma. Sen så hade vi lunch o jag o Sandy va me på fotboll me killarna. Jag har nu riktigt fattat varför alla blir så jvla sura på en viss H. Okej, jag fattade det ganska bra innan oxå, men iaf. Han e så irriterande så dt e inte sant :/  Fast det finns värre....elr nej förresten det finns det inte :S

Efter lunchen hade vi so. Jag skulle redovisat, men mina papper låg inte i väskan, så jag får redovisa på måndag istället :S Sen hade vi no. Vår no-lärare va ledig så vi hade vikarie istället. Han va så jvla seg! Han läste upp allt i snigeltakt o sen kollade han upp o frågade om alla hunnit me. Vid den stunden hade typ halva gruppen somnat. Sen fick vi se nån film från 70-talet om hur man tillverkar aluminium. Ge mig en kudde o jag hade kunnat sova igenom hela timmen mohahah.

Bilden gick väldigt snabbt. Jag, Paula o Jojjo va ute o fota me min kamera^^ Eller okej, jag fotade dem o lite annat ^^ På slöjden misslyckades jag totalt med allt. Riktigt dålig dag för mig alltså. Har tur att mina klasskompisar iaf gör våra raster lite roligare :P

herregud, vilken lång text om massa skitsnack bara. Jag som tänkte att jag skulle försöka få me lite glada saker iaf :P

Om TT hade fest som Jojjo tror sig ha hört. Vilka kom egentligen då? Svikaren, tjejfnittraren o deras morsor eller? hahaha


Kommentarer
Postat av: sandy

ja hur kunde du "glömma" båda redovisningarna hemma? *angel* :P

Postat av: Anonym

du jag är inte helt säker men jag tror att jag hört fel.

2007-05-03 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback