Bakpotatis

När jag o Jojjo va ute för ett tag sen så skrev vi vår egen packlista eftersom vi inte fått nån av klassföräldrarna trots att vi typ åker om 8 dagar (det e ju faan inte långt kvar!!!!!!!!!!!) Men iaf vi satt i Starbo på vår filt o skrev en packlista(jag va hemma åt oxå :P), vi skrev ner allt. Vi kom till o med ihåg att skriva ner vilka människor som skulle me oxå. Kurt-Urban, Kurt o Samuel. O så klart skrev vi ner bakpotatis oxå XD Så nu e vi iaf laddade inför klassresan XD

Men efter ett tag fick Jojjo tråkigt med att skriva på papper så hon börja skriva på min sko istället. Hon skrev en sak jättestort med bläckpenna...o sen gick det inte bort XD Så vi har använt både vatten, diskmedel o T-röd(den använde vi inte samtidigt som de andra två :P) för att till slut få bort det. Annars hade jag inte kunna ha skorna i skolan imorron. XD

a piece of McFly :P
image144
 image146neverstore
 Fall out boy Jesse McCartney
 Simple Plan  Christina Aguilera  Jojo
Justin Timberlake Danny  Snook

Det där va typ alla jag lyssnar på oxå :P Det e nog nåra mer men dom har jag glömt just nu XD


Kommentarer
Postat av: sandy

Fattade inget när du sa Kurt.Urban & det där. Skitkonstigt tycker jag XD

Postat av: jojo

Sandy: Tids nog förstår du XD

2007-05-25 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback