aaaaaah himlen faller ner :P

Så skön dag^^ Först hade vi no o so. På båda timmarna kolla vi bara på film. Sen hade vi matte. Jag räkna ett tal under hela lektionen XD Efter det var det lunch. Jag, Sandy o Tobbe satt o kolla på när killarna körde fotboll. Jag hade ingen lust att vara me eftersom jag helt enkelt inte tål TT och H (i min parallellklass). Sen att ingen av dem kan spela spelar ingen roll :P De e ändå jobbiga ^^ Efter lunchrasten hade vi spanska o där höll vi på med övningsboken i 20 minuter innan vi fick kolla på....gissa vad:P..... ett avsnitt ur en spansk tv-serie :P Så idag har jag typ bara sett på film XD O sen fick ju min klass sluta vid halv två, alla andra klasser slutade vid fyra hehe ;)

Nu ska jag ha semester...elr nåt :P Ska me Jojjolainen aka Jojjo :P till stan imorron. Måste tigga lite pengar av mamsen innan^^ O vet ni, min pappa åker till Kos i Grekland imorron. Jag vill oxå dit ^^

Undrar om TT vet om att jag (o de flesta av mina kompisar) kallar honom TT...Hmm... En sak som e läskigt e att jag säkert kommer sakna honom oxå efter skolavslutningen XD Jag kommer sakna så många :´( Hoppas jag träffar de flesta igen :D Kommer aldrig kunna gå i en bättre klass^^ 9c e de bästa :D

Jag har äntligen hittat min talang. Har aldrig haft nån men nu har jag kommit på vad det e...Jag är bäst på att göra bort mig XD Ska jag visa till exempel att jag gillar nån får jag till slut personen i fråga att hata eller undvika mig hahaha. O då e det för att jag blir påträngande utan för att jag kommer med kommetarer som kanske inte precis passar(jag önskar att jag kunde vara smart : (  ) Sen säger jag typ fel saker vid fel tillfällen oxå (okej på den punkten finns människor som e värre) o jag har dessutom en vana att snubbla o ramla inför hela jvla svenska befolkningen. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback