aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (ska jag säga b snart?)

Varför varför varför varför varför går inte saker som dom ska. Allt går ju faan åt helvete. Igen. Jag tycker inte det ska vara så. Det e riktigt orättvist att allting alltid ska gå dåligt för mig, när vissa andra typ har tur hela tiden o får allt de vill ha. Blääääää. Jag e inte på topphumör just nu :/

Idag har jag typ inte gjort nåt i skolan. Första timmen va idrott o eftersom jag glömt kläderna(vettefaan hur jag lyckas, men jag glömmer dem typ alltid på tisdagsmornar :S) satt jag bara o kolla på när de andra körde rugby. Vår klass var som vanligt bäst (a). Både Erik o Jakob hade lite tid att stajla till o me :P när de skulle göra mål. Sen va det en gång oxå nån gång under "matchen" som Erik sparkar iväg bollen o den flyger över en större del av planen för att sen tas som en lyra(?) av Awet ^^. Sen springer Awet o gör mål. Snyggt av allihopa :)

Sen hade vi håltimme från svenskan (halleluja!) så vi hade lunch i två timmar :) Efter det var det matte o det ända jag typ gjorde där va att dra streck på andra människor me bläckpenna o att lämna in min bok. Otroligt hårt arbete XD Efter det var det spanska sista timmen. Jag tror nästan jag somnade under den lektionen. Men bara nästan, öööh....

Sen har jag varit me Jojjo.F nästan hela eftermiddan. Vi käkade Ben&Jerry glass :D o sen satt vi typ o snackade om tusen olika saker som vanligt XD Fast jag fattade inte riktigt det med man varför man bråkade me vissa personer....att det typ var för att man gillade dem på nåt vis...som jag bråkar me TT, men jag gillar honom verkligen inte :S Eller det kanske va att jag bråkade med en viss person(tänker inte säga vem!!!!!!!!!!) för att jag egentligen tycker om honom. Hmm..... :P
image159

Kommentarer
Postat av: sandy

Ja, du Jojo. Det låter nästan som om du har det värre än jag. Jag har inte tur så jag hoppas att du inte räknade in mig i den kategorin. Hang in there!

Postat av: Dai Mai*Denniz

Hmm, kan det vara Hassan du pratar om eller?

2007-06-04 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback