1,5 timme^^

Idag hade jag nationella o det gick inte precis som jag hoppats, men det gick förhoppningsvis bra ändå :) Jag stannade i skolan typ två timmar efter att jag var klar me proven. Snark..... När jag o Jojjo va klara me matteprovet o o gick ner för trappan så kommer Saman o Nils på väg upp o jag som inte e beredd på att nån ska komma hoppar typ en halvmeter upp i luften när de kommer runt hörnet o möter oss. Jag skrek typ till oxå XD Lite pinsamt eftersom det inte ens var jag som gick först av mig o Jojjo. Vi kan säga att Jojjo e modigare av sig elr nåt :P

Vet ni en sak till som jag inte vet hur jag lyckas med, men jag ser alltid Peter på väg till skolan. Alltid. Spelar ingen roll vilken tid på dagen jag börjar i skolan, jag ser honom alltidXD

Nog snackat om b:arna nu. :P Jag har ju träffat nåra av mina klasskompisar idag oxå :D Jag o Jojjo käkade lunch tillsammans med Erik, Michel, Jakob o Zacki o sen så snackade jag ju me Paula o Sandy på slöjden oxå, medans jag väntade på Jojjo. Sen så träffade jag ju Awet, Alice o Tobbe innan lunchen oxå^^

Sen stack jag o Jojjo först hem till mig (träffade på Sara på vägen  : ) hem) kollade pendeltågstiderna o stack sen till Spånga station. När vi kliver på tåget såg jag en kille som såg ut precis som min halvsyssling( nära släkt elr hur XD) Markus. Det va lite läskigt, men det va som tur inte han :P Okej den där meningen kom ut lite fel, men aja^^

Jag försökte återigen va snäll mot TT idag. Jag menar till o med det jag säger till honom!Men tillbaka fick jag ett svar som jag inte tror betyder nåt på något språk i världen. Om det inte va tvi eller ty han sa, men jag tror inte han e den som skulle använda såna ord :P



image143 Nån som kan gissa vilka dessa två tjejer e. Ledtråd: Idag e de båda i tjugoårsåldern o den ena ska in i fängelse om ett tag oxå....



Kommentarer
Postat av: Babriella Le Strange

haha men det var ju jättelätt! NIcole Richie och Paris Hilton såklart

2007-05-24 @ 18:25:57
Postat av: jojo

Babriella: rätt :)

2007-05-25 @ 14:22:00
Postat av: Dai Mai*Denniz

Ja jag tror också det är Nicole och Paris...
Men vad gör de två i din blogg vännen

2007-06-04 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback