tiiisssdag

Ikväll eller imorron kväll ska klassen till johannelundstippen o titta på stjärnorna. Eller ja inte hela klassen, men många. ^^  Det blir intressant om vi överhuvudtaget kommer se nåra me tanke på alla höghusen :P

Körde innebandy på idrotten idag. Så kul :D Det behövdes nog oxå för annnars hade jag somnat under svenskatimmen som kom efter. Fattar inte varför vi måste arbeta om August Strindberg, dt e så tråkigt att bara sitta o mala fakta sådär. Sen va det lunch. O det e vår!!!! Så vi gick ut o gick runt o snacka lite. Fattar inte att Jojjo ville sitta inne först :P Öva lite på nya dansstegen oxå. Jag kan dem...NOT :P Sen hade vi matte o jag lyckades få vår mattelärare att låta mig o nåra till  gå o sätta oss utomhus. Det va lite kallt men så skönt^^

Sen hade vi spanska. Håkans spanskagrupp hade håltimme igen (han går i min gamla spanskagrupp, önskar nästan inte att jag bytte för då hade jag fått sluta bra mkt tidigare idag :P) Efter spanskan slutade vi^^ Tack för dt XD

Vattenpistoler, Soft-airguns, va faan har jag gjort.XD Jag måste verkligen bli snäll mot dem nu. Lite konstigt egentligen eftersom de börja o så e det jag som ska bli snäll. hahahaha
This means war mohahaha :P

Kommentarer
Postat av: Tobbe

You got me as shield ya know^^
Men va fan, kämpa imot lite :P

Postat av: jojo

Tobbe:hahaha

2007-03-13 @ 17:34:20
URL: http://www.isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Sandy

Vi får gömma dem först & då de minst väntar sig...Det kommer att bli århundradets världskrig. Vilket nr är vi uppe i? Du är ju alltid i krig :P

2007-03-15 @ 20:45:50
Postat av: jojo

sandy: Tror vi e på nr 31 elr 32, e inte helt säker XD

2007-03-16 @ 14:19:53
URL: http://www.isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback