Thursdays always sucks

Jag hatar verkligen torsdagar. Det är typ den tråkigaste dagen i veckan o min typ deppigdag. Jag brukar typ alltid vara glad men inte på torsdagar. Bara ibland.Idag så känner jag mig nästan för att lägga mig ner o bara grina, men jag har blivit så jvla duktig på att hålla minen (seriöst jag skulle kunna bli skådespelerska me mina talanger XD) det är inte en enda människa som märker det. Inombords så vill skriken,tårarna och frustrationen ut, Utombords så skrattar jag som om inget hänt. Ingen ser det, men jag ber inte om att nån ska göra det heller.

Ingen skulle fatta varför jag är lessen. De skulle tycka jag var så dum som är lessen för de sakerna.


                         hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar :´(

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jo då... Man kan förstå, bara man pratar med rätt person...

2007-03-29 @ 18:41:11
Postat av: Anonym

jag märkte faktiskt att du var på lite dåligt humör där på syslöjden "/ men jag fattar egentligen inte varför du vet ju att du har kompisar som bryr sig och du vet att du kan prata med mig iallafall så...

2007-03-29 @ 19:05:40
Postat av: Tobbe

Eller mig, du vet var jag finns

2007-03-29 @ 19:34:11
Postat av: jojo

vem e den anonyme typen? :)

Tobbe: du skulle nog inte riktigt förstå helt, kanske till en viss del, men inte allt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback