smile :D

Jag går i bästa klassen :D Det e bara för alla andra att inse :P Har typ aldrig garvat så mycket som jag gör nu^^ Under det året jag hunnit gå i 9c har jag typ garvat lika mycket som jag gjort under resten av mitt hittills levda liv XD

Idag fyllde Veronika år(grattis!!!) Paulina hade bakat två kladdkakor som vi delade på efter att vi sjungit för Vera i matsalen. Kladdkakan va jättego! o alla andra i matsalen såg så avundsjuka ut då vår klass satt där o smaska :P

Sen var det som vanligt ner till uppehållsrummet som vanligt. Idag fick jag vara domare/ den öööh vilda publiken :P

Sandra e duktig på att inte lägga märke till vissa saker :P Ta det inte som nåt dåligt sandra ^^

Håkans elpenna e hemsk ^^ Men när nån som inte vet om att pennan ger stötar tar o trycker på den e riktigt kul XD Okej där lät jag lite väl elak....mohahahaha

Kommentarer
Postat av: sandy

Hey! that´s mean! I do too notice things!, once in a while ....:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback