fotbollsnörd :P

Jag har aldrig varit som alla andra :P Som nu till exempel. Nu e jag typ den som hela tiden vill spela fotboll. Det stadiet var väl alla andra inne i för typ fem år sen. Seg jag vet XD Igår så va jag, Sara, Elena o Sandra ute o körde fotboll(JojjoL, Jossan o Jojjos kompis Jessika var med ett tag oxå) Sandra o jag kommer nu framöver att äga alla andra på fotboll^^ hehe Om hon vill va me då killarna kör igen. Får försöka övertala henne om att ingen ska skada hennes tå :P

image96 





När allt går åt helvetet måste man tro på hoppet. Utan hoppet dör man. O jag snackar inte nån jvla bullsh*t nu, man ska inte ge upp bara för att allt går åt helvete just för stunden. Det kommer bättre tider, jag lovar. Jag har vart me om det...

Kommentarer
Postat av: sandy

Håller starkt med! Om man bara ger upp så är man svag! Man ska åtmistonde försöka inte säga "nej det går inte buhu" Jag vet att jag är hård men det kan du skylla på skithuvena i skolan för! Man måste hårdna för att överleva.

Postat av: Tobbe

Var det där menat mot mig, jojo? ^^

2007-03-26 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback