Det är onsdag idag elr jag menar tisdag :/

Asså människor blir typ gladare på våren och snällare. Som idag stod jag för att ett par killar rån 9b börja garva åt mig då jag försökte förklara för Jojjo o Tobbe att W va lite konstig i huvet (skulle sett va fina rörelser jag använde :P) Sen så började även jaga efter Jojjo för att hon kom längre bort från fotbollsplan: (  Ingen vill ju typ spela fotboll nuförtiden :/ Spela roll lixom att dt e lite (hur ska jag säga...hmm...) udda killar me :P aja, e glad över att jag kan göra nån annan glad XD elr inte :P

Sen Sandra så tycker jag att det e lite taskigt o säga att man inte är glad över att se nån då den e glad över att se en, men jag antar att man ska säga vad man tycker XD Iaf i det här fallet :P Jag har iaf inte varit taskig mot nån idag o det tycker jag räcker. :P


Kommentarer
Postat av: sandy

Men han hara alltid uppträtt som en kaxig skitunge som tror att han är något! Jag kan bara inte lee och vinka till någon sådan wannabe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback