Trygghet in heart XD

Satt o kolla igenom massvis med gamla blogginlägg o just nu sitter jag o asgarvar åt gamla minnen. XD J.F säger trygghet dig nåt? :P Eller Sandy o Jojjo då vi va i Romme. hahahah när Sandy ägde TT på bussen XD O fotbollsspelet, människor^^ O alla mornar jag gått me Sara till skolan. Att vi aldrig frågade om Peter ville joina oss :P J.L alla gånger vi varit uppe i Vby o lallat runt XD Anna o Karro, vi tre på Liseberg :D Trodde jag skulle dö där i BalderXD

Sara, jag o Jojjo tränar på att gå som killarna. Hahahahh XD  Min talang som fotbollskommentator då killarna körde, oslagbar asså XD Sandys o Awets bokstavskunskaper :P N och F har aldrig varit vokaler människor XD Håkan o post-it lapparna XD Paulas insatts där när jag nästan hamnade bredvid min fiende :P

Jag ägde honom lätt den där gången, TT stackare XD, När Håkan lura typ hela klassen oooh :P, Kurt-Urban o Samuel :P, hela klassresan e faan minnen :D, min fina krock me dörren :S, mitt o sandys hemliga uppdrag XD I love memories sometimes, men inte alla.

Du o ditt matkrig....




- Alla bara ljuger...o va e du....ett får eller? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback