stick it

Today har jag vart me Sara o Sandy. Vi va uppe i Vby o fönstershoppa lite. På väg upp till Vby träffade jag o Sara på Emil o Tobbe. Kul att snacka me dem lite :) Sen väl uppe i Vby så träffade vi på Anna H oxå :)

Hittade inget snyggsnyggt plagg att köpa så jag köpte helt enkelt inget :P Har upptäckt att jag e ett riktigt svårt fall av shoppoholic. Jag bara måste köpa kläder o andra prylar, bara måste slösa lixom XD

Efter att vi varit i Vby så gick vi hem till mig, slappade lite, sköt lite fotboll o slappa lite till :P Jag har upptäckt att jag tappat min bollkontroll. Nån som kan vara så gullig o hjälpa mig att hitta den?:P Efter att ha varit hos mig stack vi till Sandy o kolla på filmen Stick it.(Poot i filmen va fett gullig ;D) Den va faktiskt ganska bra :)

Just det såg filmen You got served igår. Den va skitbra :D Jag vill oxå kunna dansa som dem ^^....Jaja nu får det va slutsnackat om mitt "superintressanta" liv för idahhg Jag vill att det ska hända annorlunda saker, det känns som om jag bara gör samma gamla vanliga saker hela tiden. Nåt nytt skulle gärna kunna hända. Nu menar jag inte att jag vill att planet ska krascha när vi åker till Kroatien eller att jag imorron bitti ska hitta en kamel på baksidan, men lixom lite nya grejer kan väl hända åtminstone. Pallar inte att vänta tills i höst på att jorden ska börja röra sig. :P

Sjukt bra låt: Linkin Park- Leave out all  the rest



Kan jag inte bara radera allt? Alla dåliga minnen rakt ner i papperskorgen. Vill faan inte komma ihåg sakerna längre. Vill inte att de där minnena ska finnas :´( Minnena av dig............

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Pengar är till för att spenderas joey xD

2007-06-26 @ 12:54:25
Postat av: Denniz

Ha det roligt i Kroatien!
Deppa inte jaag har också dåliga minnen,
men Jojo du är med i mina bra minnen :)

2007-06-26 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback