some pictures from yesterday :)

Jag följde me Jojjo till skolan idag för att hämta hennes betyg eftersom det betyget som hon hade fått igår hade blivit lite fel på. Hahaha, jag börja nästan gråta när vi först gick in där. Fattar inte varför, men när vi kom in i korridoren så va det lixom hallå...var e allihopa? Sen kom jag ju på att hallå, jag har slutat i skolan, alla andra oxå. Finns ju massvis me människor jag aldrig kommer se igen. :´( Fast det verkade ändå som om alla andra var glada över att slippa mig igår :P Alla typ bara: Yes nu slipper vi Johanna, party party elr nåt. :P

Jag skrev riktigt fina "avsked" till två människor igår. Riktigt öööh...personliga va de oxå. Msn e lika bra som en telefon hahaha. O om du nånsin läser det här Saman...Jag tror inte att du ska dö nu :/  XD

Asså igårkväll blev ganska misslyckat. Det börja regna när vi väl kommit till Kanaan. Sen stack typ alla hem till Bea o resten till Ängby. Så det sluta me att jag, Sara, Jojjo o Sandy satt hemma hos mig o snacka :P Sen så åkte Sandy hem o då gick vi andra tre på promenad. Sen va vi typ ute o gick runt o snacka tills klockan 12 typ. Träffade en människa när vi va ute o gick som jag typ hatar : S not nice.

Lite(mycket!!) bilder from yesterday <3

                 

Bild1: Jag...har en bild från skolavslutningen förra året som ser nästan precis likadan ut XD
Bild2: Karro o Anna på skolavslutningen (De ville inte va me på kort för de klaga på att det blåste :P)
Bild3: Paula o Sara i klassrummet ^^
Bild4: Jakob, Erik, Rebecca, Zacki, Awet, Håkan o Emil :)
Bild5: Gabbi posar loss :P
Bild6: Anna (har en bild från förra året på henne som oxå ser typ likadan ut XD asså inte själva frisyren o dt, men posen :P)
Bild7: Emil (äntligen fick jag honom att le på kort XD)
Bild8: Alice, Denniz o Gabbi(Whisky :P)
Bild9: Sara drinks cider ^^
Bild10: Anna o Häggi :)
Bild11: Paula o Sandy (Paula har en så gullig min på det där fotot :P)
Bild12: Paulina o Vera
Bild13: Karro, Anna o Jojjo goes smiling :D
Bild14: Filip, Michel, Tobbe, Håkan, Emil, Rebecca(som inte syns för att Martin luta sig framåt) o Martin :P (riktigt snygga miner där Michel o Håkan :P)
Bild15: Emil, Rebecca o Martin :)
Bild16: Jakob, Awet, Zacki o Erik( hahaha jag undrar va Sandy som sitter bakom dem tänker, hahaha. Antingen spanar hon in Zacki elr så vill hon oxå va me i Erik o Zackis "pusskalas". Jag har förresten fått Awet att le på bild oxå :D Så stolt jag känner mig hihi :P)

Efter att jag o Jojjo vart i skolan så gick vi hem till henne o käkade lunch. Medans vi gjorde det så kom Sandra dit o sen gick vi tre upp till Vby, kollade i nåra affärer o köpte glass. Sen gick vi hem till mig, pysslade me lite saker o ringde sen Paula. Vi träffade henne vid bron o sen så satt vi i en korsning ett tag o snackade. Sen gick vi hem till mig igen o satt återigen o snackade :P Fast den här gången med riskakor, Digestive o Pepsi närvarande. XD
Det va väl typ hela min dag i korthet XD Jag o mina kompisar snackar riktigt mycket XD

Marshmallowsgrillning på fredag at my place^^. Somebody who wants to joina oss? :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

annica försökte ju få med mig till beate där men jag följde med er istället, visst är jag snäll haha XD

2007-06-13 @ 21:17:20
Postat av: jojo

Johanna: Jaa, du e så snäll :P Fast när du säger det sådär låter det som att du typ gjort dagens goda gärning genom att hänga me oss elr nåt....XD

2007-06-14 @ 10:48:02
Postat av: johanna

hahahaha XD

2007-06-14 @ 15:42:31
Postat av: sandy

Skulle kanske vilja vara med men jag vet inte om jag hinner. Har ju min sista ridlektion på grimsta då. kan komma efteråt om ni får ihop några människor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback