some grill and skräckisfilmisar

Men varför ska telefonen alltid ringa när jag vill sova? O varför i helvete kan inte de andra människorna i huset svara förrän efter tio signaler? :S

Igårkväll va fett mysig :D Först kom typ nästan hela klassen hem till mig o grilla marshmallows (o massvis med egna godisfruktchipspopcornmarshmallows blandningar:P) Vi satt o snacka där ett par timmar samtidigt som vi grillade o stoppade oss godis o chokladtårta m.m Jag tror nästan Zacki käka upp halva tårtan XD Sen har jag typ marsmallowskladd i mina växter just nu. Det blev lite brända bitar lite här o var XD Undrar om växterna gillar dt? :) Sen kasta/spela vi lite basket nåra stycken av oss. O jag kom på att jag tappat min bollkänsla
 :´( hahaha XD Jag lyckades inte få i bollen en enda gång..elr jo vänta en gång :P Kände mig ganska dålig där i jämförelse me alla andra. Speciellt Awet :P

Sen åkte Vera, Emil o Denniz till Spånga Folkan o hyrde skräckfilmer. När de kom tillbaka så stack jag, Paulina, Jojjo, Sara, Anna, Sandra, Vera, Emil, Erik, Jakob, Awet o Denniz(haha, det där blev många namn det XD) till Paulina o kollade på filmerna. Gabbi,Karro, Paula o Emmily gick hem tidigare o var Zacki stack har jag ingen aning om XD. Filmerna vi såg hette The prestige och hmm....va den andra filmen hette kommer jag faktiskt inte ihåg :P Men det va den som av den läskigaste. Under första filmen, som typ handlade om trollkarlar så satt jag bredvid Anna o höll henne i handen när alla läskiga poffande kom XD Fast ska jag va ärlig så var det nog inte filmen som va läskigaste utan dörröppningen till rummet vi satt i. hahaha Jag satt lixom längst ut på soffan o så var det alldeles mörkt där. Usch :P Sen under andra filmen så gick Anna o Sandra hem innan vi startade den. Sen så satt jag först bredvid Jakob o Jojjo. Det blev så jvla varmt eftersom vi på den sidan av soffan satt som packade sillar elr nåt XD för Erik, Awet o Sara typ halvlåg i soffan. Sen efter ett tag så flyttade Jakob så jag hamna bredvid Emil o Jojjo istället. När det blev som läskigast i filmen får Emil nåt jävla ryck i sitt ben o börjar skaka på det XD Jag blev skitnervös av att han satt o skaka me benet samtidigt som det lät ka dunk, ka dunk(som ett hjärta ni vet) från filmen. XD

När andra filmen var klar så gick vi hem allihopa. Då var klockan typ fyra på morronen. Sen vakna jag vid kvart över 11 av att den där jävla telefonen ringde! I need sleep :P Nää, nu ska jag över till Jojjo L lite snabbt o snacka me henne innan hon åker.

Jag vågar inte kolla mig själv ispegeln. Karro fixa mitt hår igår o jag va för trött för att borsta ut den så nu ser det....hemskt! ut XD Men det va fint igår när hon fixat det iaf. Det va fint oxå efter att Jojjo F fixat det tidigare på dan. :)

Hahah Jojjo.F har så fel. Hon tror att jag fortfarande gillar en viss person samtidigt som jag gillar en annan person. Fast problemet e bara att jag vet inte ens om jag gillar den här andra personen ens en gång. Lixom big deal att fortsätta gilla nån om den inte gillar mig.... :P

 Nåra av människorna som grilla igår :)

Kommentarer
Postat av: sandy

The Shining hette den & jag e glad att jag stack innnan den böjade. Skulle aldrig våga lita på min familj igen efter att ha sett en sådan film.

Postat av: awet

asså den där tjejen i badrummet var fett snygg:P
men direkt när man såg henne började det skaka under täcket:S erik vad gjorde du förnåt?

2007-06-17 @ 17:52:54
Postat av: Jojo

Sandy: Så farlig va den inte :P Bara liteXD
Awet: HAhaha :P

2007-06-17 @ 23:08:21
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Jojo

Sandy: Så farlig va den inte :P Bara liteXD
Awet: HAhaha :P

2007-06-17 @ 23:08:34
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Erik

Förlåt jag kunde bara inte låta bli

2007-06-18 @ 23:19:05
Postat av: Hamza

inte jag heller erik brurr

2007-06-18 @ 23:28:20
Postat av: Erik

Okej, jag erkänner... jag började "skaka" när hon kom. Men Awet varför började du "skaka" när hon ruttnade?

2007-06-19 @ 17:20:02
Postat av: awet

ehhh! kanske för att jag blev rädd
XD

2007-06-20 @ 13:42:28
Postat av: Denniz

Haha, jag tycker att vi hyrde två riktiga skitfilmer, sorry.
The shining blev en riktig besvikelse men fuck vad läskigt om man hade vart på det där hotellet på riktigt då hade det ju vart läskigt.
Men det viktigaste var väll att vi hade en underbar och rolig kväll :)

2007-06-26 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback