som sommaren... :P

Jag får värsta ångesten just nu. Det e bara två dagar(3 om man räknar helgen) kvar tills vi slutar nian. Kommer sakna alla så jvla mycket. Jag hatade verkligen att börja i Vbyskolan, men det sista 1,5 året har faan varit den bästa tiden nånsin :P (gissa varför XD) Älskar min klass så jvla mycket. Ni e underbara :D

I torsdags var det ju bal som sagt. Alla var så fint klädda :D Alla tjejerna hade grymt fina klänningar(fast dt va en tjej som jag undrar om hennes klänning verkligen räknas som balklänning) o det va skitkul att se alla killarna i kostymer. De va snygga i de oxå :P  

Jag gjorde bort mig så in i helvete. Varför måste jag va så jvla dum....

Foto taget av Denniz
Min balklänning :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken söt klänning (;

Postat av: jojo

Marina: Tack :)

2007-06-09 @ 22:31:58
Postat av: Dai Mai*Denniz

Skitsnygg klänning och du var så snygg, du skämde inte bort dig, dumheter! Jag börjar gråta när jag tänker på avslutningen...

2007-06-10 @ 00:06:24
Postat av: jojo

Denniz: Du vet inte hur jag skämde bort mig så du kan inte säga att jag inte gjorde det. Jag kommer oxå börjar gråta på skolavslutningen XD

2007-06-10 @ 10:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback