skolavslutning

Just nu går mina nerver bananas(fint ord där XD). Jag e skitnervös inför imorron. Det e lixom min sista dag i grundskolan. Tio år som bara e finito lixom. Känns faan som det va igår jag hade min skolavslutning i sexan. O nu e det dags att sluta Vbyskolan. Fett läskigt XD Kommer faktiskt att sakna skolan. Lite iaf :P Men jag kommer sakna min klass så jvla mycket. Ni e dom bästa, älskar er <3 Min gamla klass kan jag tyvärr inte säga det samma om, men det finns väl människor jag kommer sakna från den klassen oxå(tror jag....) Det sista 1,5 året me 9c har varit den bästa tiden under hela skoltiden :D Ni gör mig alltid glad :D

Vet ni en sak. Jag har känt Sandra sen tvåan o idag var första gången jag hörde henne säga lack (asså inte som i nagellack utan som i sur XD)

Aj faan vi glömde matkriget människor! Fast det hade varit ganska äckligt o matkrig med den pyttipannan vi fick idag(o rödbetorna hade aldrig gått bort från kläderna:P) XD

så många minnen <3
skolavslutningen i sjuan

image210 fotboll förra året :P
image215 fotboll förra året ^^( hahaha spelar vi verkligen fotboll där? XD)
 skogsvandring me klassen förra året (var e karros fluff? :P)
 killarna i hagaparken last year ^^
image213 nånstans ett bad me klassen förra året :P
image216 skolavslutningen i åttan
image217 Anna o Karro efter sin konfirmation 26/8-06 :)
 Klassresan till Göteborg i år :)

Finns tusen minnen :D Det här e bara nåra :)

Glömmer aldrig den dagen då jag fick reda på att jag skulle byta klass. Det va en av de bästa dagarna nånsin. Fast varför va han tvungen att bli så sur? Vad va lixom meningen svikare?

O nu till en liten hemlighet...eftersom det bara en dag kvar tänkte jag berätta att killen jag gillar heter.....nä det tänkte jag inte berätta XD men en annan sak jag kan säga e att om alla inte redan vet så e TT en kille som går i nian o heter Tobbe. O det e inte Tobbe i min klass...Nån som vet vem jag menar XD Om du nånsin läser det här TT, förlåt att jag e så jävla elak mot dig, men det va faan du som börja XD

inga kommer slippa undan mina kramar imorrn, mohahahaha XD



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kommer sakna klassen grymt mycke... vi får se om jag lyckas komma på återträffen sen :)

2007-06-11 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback