shit pommes frites o piroger

Lillebrorsan o hans kompis river huset just nu :S Jag har vart vaken sen klockan nio pågrund av de där två gaphalsarna. Ingen sovmorron här precis..blää. O när de skulle käka lunch nyss så hällde de typ ut halva mjölkpaketet på golvet :S Efter det va de nästan på väg in i mitt rum för att leta efter min daggbok. Jävligt störande ungar :S

 Jojjos glädjeskutt :P Har gjort om bilden lite i Picasa^^
 Jojjo gör om glädjeskuttet under klassresan :P

Nää, nu ska jag käka, sen träffa Jojjo o sen ska jag väl försöka samla ihop lite folk tills ikväll. XD

Kommentarer
Postat av: sandy

Hoppas att det inte blev nått för jag var inte där XD. Men vi får hitta på något på annan dag. Men et är ganska fullt upp just nu. irriterande. Jag som hoppades på att få lite fri tid på sommarlovet.

Postat av: jojo

Sandy: vaa?

2007-06-15 @ 12:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback