midsommar

Det regnar alltid på midsommar...alltid

Imorron får jag åka fyrhjuling mohahah :D Längtar :D
 (två år gammal bild) Kussen Gurra åker fyrhjuling ^^
 (bild från förra året)Inte alla får se på Gräsklipparrace dan efter midsommar. Det e fett kul o kolla på :D O ja, snubben i vit tröja,röd kjol o peruk e min kusin XD
 Den lilla tjockisen på denna bild e jag för typ fem-sex år sen(sitter på min kusins båt som heter Ralle precis som han :P) Har helt hemsk frisyr på bilden XD fast mina tjocka kinder e värre hahah

Träffade Jojjolainen idag ^^ Hon tog min kamera o tog tusen mobbade kort på mig XD Jag tog bort typ alla :P Men jag tog nåra på henne oxå. Dem blev bättre :P
  Jag tar lixom alltid bra kort... :) som de här t.ex:
         

Kommentarer
Postat av: Pochi

Skryt lagom XD Låter skönt. Måste själv komme på hur man får in så där många bilder utan att gå bram & tillbaka hela tiden.

2007-06-21 @ 11:40:47
Postat av: Jojo

Pochi: Va menar du med fram o tillbaka? JAg kan visa dig nån gång hur man fixar det :)

Postat av: Denniz

Eh, här ser jag att Johanna Larsson är en sexy babe, haaa.
Själv hade vi jättedåligt väder på midsommar på mitt landställe.
Eh, vad var det där för ett lustigt bilrejs såg kusligt ut haa.

2007-06-26 @ 13:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback