lovestoned

Imorron ska jag på Justin Timberlake konsert :D Längtar dit :) Fast vi har typ inga bra platser, men det löser sig väl :P Får stå upp eller nåt :P
image261 
Måste följa me Jojjo upp till Vby elr nåt imorron så att hon kan köpa hans skiva :P
Senaste jag va på en konsert va me Markoolio för typ tusen år sen. Kommer ihåg det va jag, Jenny o pappa som va i Globen. Vi hitta ingen parkering så vi missade förbandet...som va Bubbles, typ ett av mina favvoband på den tiden. Vilket e absolut tusen år sen det stämdeXD Fast det e lite läskigt för Markoolio ser typ likadan ut nu som då :P

Nää, nu kanske jag ska försöka gå o sova. Klockan e efter elva o jag har typ lagt mig vid halv fem(fredags), ett (lördags) o halv två (igår) så jag borde försöka komma i rätt dyngsrytm elr vad det heter igen :P
Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: jakkstjärt

dyngsrytm och dygnsrytm är garanterad inte samma sak xD.. ifall ingen förstod så påpekade jag att dynga är samma sak som geggamojja som man rullar runt i.

2007-06-20 @ 13:49:39
Postat av: Pochi/ sandy

Han suger!

2007-06-20 @ 15:01:36
Postat av: Jojo

Jakkstjärt: Hahah ojdå, jag missade visst det :P
Pochi: Det gör han inte, han e skitbra :D

Postat av: Johanna som inte tycker at justin timberlake suger.

Justin timberlake suger inte alls !

2007-06-20 @ 21:14:17
Postat av: Denniz

HAN SUGER VISST, BRA DÄR SANDY BABE!

2007-06-26 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback