la familia loca

Imorron åker jag till släkten e där tills på måndag tror jag. Börjar faktiskt bli lite nervös hahah. Tänk om alla är jättekonstiga. Eller om alla tycker att jag e konstig. XD När jag träffar mammas sida av släkten känner jag mig som det svarta fåret, hoppas inte det blir så på pappas sida oxå :S

Sen ska jag ju till Kroatien på lördag(7/7) e där tills den 21/7. :) Lillebrorsan fyller år under tiden vi är där :P Bara han inte kräver massvis me dyra presenter så(han sitter här bredvid mig o säger att han bara vill ha en bil, men då får han säkert ärva M&Ms gamla fina volvo XD) Det kommer bli bada, sola,shoppa :D hehe^^

Idag träffa jag Sara, Jojjo o Jojjo. Vi hade ett par småbrorsor hängande efter oss ett tag. Ganska jobbigt, men vi lyckades skaka av oss dem efter ett tag. Vi va typ ute o gick runt lite i området hela dan. När jag, Jojjo F, Sara o Jonathan(Jojjos brorsa) skulle hem till Jojjo för att de andra tre skulle äta så körde jag o Jonathan ett litet byte. Jag tog hans sparkcykel o han min skateboard. Han o Jojjo testade på att åka på den (jag testa lite jag me:P) o så körde jag sparkcykeln. ^^ Sen träffade vi Jojjo L efter att de käkat o vi tjejer gick då till Starbo o satt o snackade lite (o åkte linbana hehe:P) J.L spådde mig oxå i sanden. Det blev ingen bra framtid jag fick av det XD

 Där bor jag :P

 Jag vet att J.F älskar att garva åt mina egobilder för att hon alltid tycker att jag ser så sjuk ut på dem (om jag skulle se normal ut skulle jag väl ändå int ehålla på o posa hela tiden XD) så därför bjuder jag på denna bild så att hon kan sitta där hemma vid sin dator o garva nu när jag åker bort :P <3

oopsie måste nog packa nu....have a nice day...neej....evening.....nee inte dt heller....kväll...nej jag menar....night...whatever :)

Kommentarer
Postat av: Johanna som fortfarande inte tycker att justin timberlake suger ( sandra och denniz skärpning xD :P )

hahah JL såg så jävla nöjd ut när hon åkte XD
nej fel bild ! du skulle tagit den där andra XD HAHAH XD :P

2007-06-30 @ 13:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback