Justin T

Igår va jag o Jojjo som sagt på konsert. Den va fett bra. :D Fast jag tror jag tappat lite av min hörsel XD (tjejskrik ligger högt på decibelskalan XD), men det gör inget, hur många gånger får man lixom se Justin Timberlake live? :D Fast platserna vi satt på va ganska dåliga, men vi såg showen iaf :) Fast faan va läskigt det va att komma upp o sätta sig där först. Vi satt väldigt långt upp o jag fick en känsla av att vi skulle ramla ner om vi reste oss upp hahha men det gjorde vi inte som tur va :P

 Den här filmen vill jag oxå se :D Tack för tipset Awet ^^



Har den här låten på hjärnan just nu :P



Imorron kväll åker vi till farmor o farfar o e där ett par dar sen så åker vi hem, e hemma ett par dar sen så ska vi på släktträff på pappas sida av släkten. Fett läskigt eftersom jag typ inte träffat nån förutom mina kusiner, fastrar o farmor o farfar på den sidan. På mammas sida har jag till o me träffat mina sysslingars halvsyskon o min morfars brors änkas nya man XD så de e inte precis helt okända för mig :P

Kommentarer
Postat av: gissa vem

RASMUS! :P

2007-06-25 @ 10:28:17
Postat av: Jojo

Gissa vem: hahah :P

Postat av: gissa vem

ja, det är svårt att komma på vem jag är va?? :D

2007-06-25 @ 13:21:00
Postat av: Jojo

gissa vem: Jaa, "jättesvårt" :P

2007-06-25 @ 14:13:08
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback