Grillning

Vad kan man egentligen ta o grilla förutom typ kyckling o korv o sånt? För att bara grilla marsmallows kanske inte blir så mycket precis :S Fast det e gott det med^^

image236 Ungefär såhär känner jag mig just nu....


Hahaha, kollade precis in Sandras blogg: Killarna sitter typ o skriver konstiga kommentarer till henne hela tiden...Kan riktigt se framför hur glad hon blir varenda gång hon loggar in o får se de öööh...gulliga kommentarerna XD

Idag va jag me Jojjo, hennes mamma o lillesyrra till Solna. Köpte ett hårband o ett armband. E typ första gången på flera månader som jag köper sånt. Annars brukar det mest va kläder, kläder o åter kläder :P



Kommentarer
Postat av: sandy

Jävligt kul. Fattar inte ett skit & jag tycker synd om oss tjejer. Ska vi bli tvungna att bli lesbiska för att alla killar verkar ha blivit homo XD.

Postat av: jojo

Sandy: hahahaha

2007-06-16 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback