........

Innan jag glömmer, Grattis på födelsedan Awet :D

Imorron fyller JL år. Hon blir 15. Byxmyndig XD Vi va i Vby idag o valde ut vad hon ville ha för present. Så hon vet absolut inte att hon ska få de där örhängena. XD

             
Lite kort från i torsdags:
Bild 1: en trött Sandy
Bild 2: Jojjo o Rebecca posar
Bild 3: Paula o Sara
Bild 4:Nåra i klassen^^
Bild 5: Zacki o Jakob på Kanaan
Bild 6: Nåra av tjejerna på balen
Bild 7: De flesta av killarna i klassen på balen
Bild 8: Denniz sjunger på balkonserten
Bild 9: Agnes sjunger på balkonserten
Bild 10: Martin Stenmarck sjunger på balkonserten
Bild 11: Lite människor efter balen :P

Kommentarer
Postat av: sandy

Jojo! jag ser vrickad ut! Ser ut som om jag inte har ett huvud & bara bröst! Dummis! Du ska få igen din lila paparatsi.

Postat av: jojo

Sandy: hahah dt gör ddt ju inte alls dt XD

2007-06-10 @ 16:04:47
Postat av: johanna

varför står vi två och två :S

2007-06-10 @ 16:55:28
Postat av: jojo

Johanna: Du det undrar jag oxå XD

2007-06-10 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback