dumdudidumdidaaa

Satt inne på Youtube o bara sökte på lite på olika saker o plötsligt hittar jag massvis me låtar som Ashley o Mary-Kate Olsen. Jag älskade deras filmer förut, men jag visste inte att de sjungit o gjort musikvideor oxå.... Tur e nästan det att jag missat dem i alla de här åren :P för jag har faan aldrig hört sämre musik XD De hade inga sångröster överhuvudtaget :P De borde garanterat satsa på skådespelarkarriären istället för på musiken XD

Idag e det konsert. Längtar längtar längtar :D Kommer ju inte bara se Justin utan även Natasha Bedingfield o typ nån mer artist :)

Det har gått en vecka sen vi sluta skolan nu. Får värsta ångesten XD Asså det e så skönt me sommarlov, men det känns så konstigt att inte träffa alla lika ofta (okej jag träffa typ alla i fredags, men iaf :P) Fast det e jvligt skönt att slippa alla lektioner o lärare ^^ O vet ni en sak. Höjs inte intagningspoängen så mycket till Sam/media på Riddarfjärden så kanske jag kommer in där :D

Skulle vilja se filmen "Stomp the yard" Den verkar bra :)



Såg på filmerna Step up och Drumline i förrgår. Filmerna var jättebra :) Men det va lite för mycket trummande på en dag XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa asså stomp the yard e fett tung film du måste sen :P
fast inte lika bra som you got servd

2007-06-20 @ 13:38:28
Postat av: Jojo


: oki :) fast du...vem e du? :)

Postat av: awet

glömde skriva namn

2007-06-20 @ 17:41:17
Postat av: Jojo

Awet: okej :P

2007-06-20 @ 18:15:32
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Denniz

hoppas du kommer in :)

2007-06-26 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback