drip,drop,drip,drop,drop

Varför ska det regna hela tiden? : ( Igår va det ju sol, kunde det inte vart det idag oxå då? Jag som ville bada. Som det ser ut just nu kommer jag inte att bada förrän jag kommer till Kroatien :P

Aja kanske kan åka till Kista eller nåt istället. Jag behöver verkligen shoppa( det brukar jag behöva då jag e deppig) Har ju lite pengar efter helgen :)
(8/7-05) Jag o lillebrorsan kör chickenrace...det e han som e chicken :P

Nää, nu ska jag ringa nåra av my friends^^ Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Lime

Varför ska det regna hela tiden? : ( Igår va det ju sol
kul att du säger Imot dig själv :P
Om du känner dig deppig och vill bli glad utan att köpa nåt=prova att röka på lite. Fast då måste man ju iof köpa "gräset" först...

2007-06-27 @ 17:09:38
Postat av: Jojo

Lime: Jag tror faktiskt gräset e dyrare än en tröja o jag vill spara lite på pengarna ändå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback