bläää

Usch vilken dålig början på sommarlovet. Nu regnar det igen. :S

Igårkväll så träffade jag Jojjo, Sandra o Sara. Först knacka vi(jag o Jojjo) på Sara för att be henne följa me upp till Vby där vi skulle möta Sandra. Men hon följde bara me hem till mig där vi hämtade min skateboard. Sen skjutsade jag Jojjo på den XD Sara orkade inte gå upp till Vby så hon gick hem igen. Efter ett tag så tröttnade Jojjo på att bara sitta på den så istället började vi turas om att åka på den.(berätta inte det här för mina föräldrar för jag får inte åka utan hjälm XD men jag har typ aldrig använt hjälmen till den :P) När vi väl kommit upp till Vby träffade vi på Sandy o sen gick vi in på Hemköp o köpte godis :)

Sen så skulle vi hem till Sara. Jag fick åka nerför backen ner till bron, jag klarade det utan att ramla XD Sen så gick vi över skolgården till vår gamla skola. Kan inte fatta att det va tre år sen vi sluta den o nu har vi lixom slutat Vby skolan oxå :P När vi va uppe på skolgården så testade Sandra på att åka lite oxå. Sen skulle jag åka nerför en liten backe från skolgården ner till lastkajen till skolans matsal. Jag e på väg in i ett par buskar som e precis rakt framför mig. Men istället för att bara hoppa av skateboarden kommer jag på den "smarta" iden att jag ska svänga åt ena hållet. Den iden va inge bra hahah för helt plötsligt ligger jag på marken utan skateboard o bara hallå va hände? XD Sen känner jag att det svider på armbågen så jag kollar där o ser att jag har ett rivsår där...o att jag förstört min tröja(dt e ett hål där just nu :P) Som tur så ska vi ju hämta upp Sara så jag fick gå in till henne o tvätta av smutsen från såret o sätta på plåster :P Sen gick alla fyra ut på en promenad. Väldigt ovanligt för vår del eller hur XD

Jag har ett yttepytte problem...Hur faan ska jag göra me min tröja utan att jag blir så busted av mina föräldrar? XD

Nån som vill ha filmkväll nån gång under veckan? :D

Kan du inte bara..... :´( "kärlek" svider.....

 hahaha jag för typ två år se (23/5-05)
 jag o jojjo får två år sen (29/7-05)

Kommentarer
Postat av: ....

Din jvla idiot :(

2007-06-17 @ 13:50:43
Postat av: Limie

Wow ett hat-blogg-kommentar-brev!

2007-06-17 @ 17:09:48
Postat av: ollonborre

det är väll förfan bara säga att du ramlade?

2007-06-27 @ 22:08:24
Postat av: Jojo

Ollonborre:men hare du tänkt på att då får jag ju inte åka igen :/ Smartie :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback