Balen

Imorron e det dags för bal. ;D Först har vi en halv dag på Kaananbadet me klassen o sen e dt dags för mig o Jojjo att sticka till frisören o fixa håret. Vi kommer bli så fina då :D Hoppas jag iaf :P Sen så e dt baaaaaaaal :D  Undrar hur alla killarna ser ut i kostym XD Kan se det framför mig nästan hahahah

           
Hahaha, nåra snygga poser från klassresan XD
Bild 1: Gabbi på tågstationen på väg till Göteborg
Bild 2: Rebecka på tåget dit
Bild 3:Veronika på tåget dit
Bild 4: Paulina på tåget dit
Bild 5:Håkan som väntar på att spårvagnen till Laserdome ska komma
Bild 6: Erik (kör Awet-posen:P) som väntar på att spårvagnen till Laserdome ska komma
Bild 7: Karro som väntar på att spårvagnen till Laserdome ska komma
Bild 8:Vår lärare...(elr kanske inte :P) på spårvagnen
Bild 9: Jag o Sandy på väg till Universeum
Bild 10: Awet på Universeum
Bild 11: Rebecka (igen ^^) på Universeum
Bild 12: Jakob på tåget på väg hem från Göteborg

Kommentarer
Postat av: PeddoPelle

Mera bilder MERA BILDER!!!
speciellt på Håkan och Erik

2007-06-06 @ 19:29:10
Postat av: jojo

Peddopelle: Vem faan e du XD Elr vänta jag kanske vet....:P

2007-06-06 @ 21:16:46
Postat av: EMIL

vill ha fler bilder på erik

2007-06-06 @ 22:42:31
Postat av: jojo

Emil: jaha, får väl kolla om jag har nåra fler på honom :P

2007-06-08 @ 01:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback