10:e

Idag fyller Jojjo L 15 år. Grattis gumzan <3 

Har idag vart mest me dagens födelsedagsbarn. Vi va i Vby o köpte ett par shorts hon hittat på H&M o sen köpte vi glass o drev runt lite i Nälsta o snacka lite. Gissa om vem bl.a <3 Men min glass som jag köpt va inge god. Den va me choklad o jag kom på att choklad smakar så jvla äckligt på sommaren. Inga mer chokladglassar för min del i sommar. :P

Imorron e sista dan i skolan. Sen e det bara skolavslutningen på tisdag. Men va faan ska vi göra då? Att grilla gick ju tydligen inte, men picknick kanske. Nån som har nåt bra förslag? :DEller e jag den enda som vill hitta på nåt efter skolavslutningen? Annars blir det väl Kanaan som vanligt. Det blir ju vi....o resten av Hby-Vbys befolkning.

 me like coca-cola^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback