tralalala

Nån som krockat med en midsommarstång åkandes på moppe? Eller e jag den första??? XD

Släktträffen va faktiskt inte så farlig. Pappas sida av släkten e normal som tur e :D När vi käkade middag satt jag mittemot min faster o bredvid min syssling Hampus(han e typ lika gammal som Jonas) o sen pappas farbror Sven. Kändes fett skumt att sitta i ett rum o inte träffat ens hälften av de människorna tidigare. Det e lixom jaha e jag släkt me dem då eller? :P Ännu konstigare kändes det  då flera av de äldre kom fram o hälsa o sa men nej e det du Johanna som har vuxit så. Jag ba ööh hej på dig oxå (vem faan du e nu? XD)

Det va en musikttävlingen som man hade bordsvis oxå på festen. Vårt bord kom tvåa. Pågrund av (kolla Jojjo va duktig jag e jag skrev inte tack vare!!!) den har jag nu Idol-Olas låt "natalie" på hjärnan :S

Efteråt var det dags att fota hela släkten ute på trappan. Snacka om trångt. Men det blev ett antal kort iaf(jag ser nog hemsk ut på de flesta men whatever) sen började folk försvinna en efter en. Gurra (kusin) försvann helt spårlöst utan att ens säga hejdå :P Sen stack även Eva, Janne o Rasmus. Lite tråkigt att de inte stannade tills idag. Har typ inte träffat dem på tusen år, men Rasmus har iaf skaffat msn nu så nu kommer jag kunna sitta o plåga honom på msn mohahah (nää, jag e faktiskt inte så elak :D)

O just det här måste bara nämnas. Jag e inte släkt med TT :D Jojjo, Sara o Sandy trodde ju det kunde vara möjligt att han e min försvunna(nu återfunnaXD) tvilling eftersom vi har samma efternamn, båda har blont hår o båda gillar rosa. Men som tur e han inte ens syssling. Rädslan e över. Sen att mormors släktingar heter precis som jag i efternamn de oxå, gör mig smått nervös det me :P Men som tur e så finns det ju många me samma efternamn som jag....det finns ju typ hur många som har samma för o efternamn som jag(asså de heter exakt som jag) Kollade precis på hitta.se bara för att jag va lite nyfiken o då sökte jag på mitt namn.  Det kom upp 653 personer. Undra om nån av dem e jag :P Känner mig väldigt unik me mitt namn :S......Nu börjar jag känna mig ännu mindre unik här....Jag sökte på hur många Johannor(som har samma efternamn som jag) som bor i Vby. Jag kom inte upp(så antagligen ligger inte mitt mobilnummer eller nåt inne där) men det va en annan tjej som hette så...o det stod att hon fyllde år dagen efter mig(asså datumet) Vad ni än gör, döp för faan inte ert barn till Johanna. Då får hon heta det precis som 20% av resten av befolkningen. (okej kanske lite överdrivet:P)

Nu var det slut på onödigt babbel för idag då :) Jag förstår att ni inte pallar läsa den där skiten, men jag var tvungen att skriva av mig lite :P Ni får massvis me fina bilder imorron att kolla på istället.


Kommentarer
Postat av: kitten

haha jag e lite mer speciell! dt finns bara två sara gardelin i sverige o den andra e vuxen o sökte visst efter en lägenhet efter va jag fick uppleva!XD

2007-07-02 @ 22:38:17
Postat av: Jojo

kitten: hahah, du e speciell i vilket fall som helst<3 :P men du ska vi byta efternamn me varann?..Fast jag kom på jag blir inte speciell dä heller XD

Postat av: gissa igen

har rasmus msn..?! :D hehe. möjlighet att få den?? :D :P^^

2007-07-03 @ 15:04:11
Postat av: Jojo

gissa igen: jag kan fråga honom om den om du vill ;)

2007-07-03 @ 18:12:11
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: hehe, jag.

vad bra! ;P

2007-07-21 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback