skitvääder :S

Imorse sken solen. Jag sprang ut på altanen o la mig o sola. Låg där kanske en halvtimme. Sen försvann solen... Jvla svenska skitsommar! :S Vill utomlands till värmen igen. Som om det skulle funka me min ekonomi XD

Träffade Jojjo ett tag idag :) Vi snackade om allt vi gjort de senaste veckorna, har inte setts på 3 veckor(lite mer kanske) :P En annan människa som jag inte heller sett på jättelänge(ganska skönt faktiskt:P) Såg jag komma åkandes på moppe me två människor till. Han vände sig om och råstirra på mig, Jojjo o Jonte, men till våran stora besvikelse så krocka han inte me nåt : ( XD

Asså just nu längtar jag grymt mycket till den 16:e. Fast ändå inte. Jag e supernervös. Tänk om jag blir värsta utmobbad. Har det hänt en gång lixom så kan det väl hända igen, speciellt när det handlar om mig XD Jag e ju inte precis världens normalaste person :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback